Tragedi på ishockeyfronten

Jämför det här...



Fotbollsallsvenskan 2009

Med det här...


Elitserien 2011

Jag har sorg i mitt svartgula hjärta, det är sorgligt eller hur? (ja, jag vet att ni njuter!) Visserligen är jag inte särskilt intresserad av hockey men AIK är det enda rätta och jag har det i blodet förstår ni, så därför sörjer jag. 

Men om jag nu ska hitta något positivt i denna ishockeytragedi kan vi åtminstone se att Småländsk kvalité är det som gäller, det är ju lite så jag är uppfostrad också (även om jag aldrigaldrigaldrig sviker mitt älskade aik) - hursomhellst är min lillebror extremt nöjd över HV71's placering. Enligt mig är han världens svikare eftersom han hejar på två lag (!) - vad är det för stil? But I will allways stay black at heart!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tycker den nedersta tabellen börjar se bra ut ja ;D

2011-01-14 @ 14:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0