En ny laptop och chill på NV




Me gusta, I like, Jag gillar osv. osv. Så här ser mina två senaste tillskott ut :)

Precis som jag nämnde igår så har jag fått en ny laptop och med råd från en mycket kunnig person har jag nu en 13" laptop plus en 23" bildskärm som jag kopplar datorn till. De är såå fina!

Trots att jag sov alldeles för lite i natt har skolan rullat på helt smärtfritt och trots det lååånga hålet vid lunchen så överlevde jag. Faktum är att just det hålet kan ha varit vårt sista eftersom vårterminen drar igång på måndag. Jag vet inte om jag berättat det för er men det nya schemat är sjukt bra - och som världens bästa Amanda skulle sagt det - Överbra! Dagen blev ungefär lika cosy som jag förväntat mig, frågan är var ryktet om att Natur är en plugglinje kommer ifrån... (Jag menar, någon gång måste väll det där riktigt jobbiga/hårda/stressiga komma?)

Nu ska jag iaf äta middag och allmänt njuta av att det snart är helg och att första veckan efter jullovet snart är över och att det inte är några läxor (och jag vet att den här meningen är galet grammatiskt inkorrekt - kom igen! Det där svenskastipendiet fick jag ju av en anledning).


Kommentarer
Postat av: ulrica bylund

me gusta också!

2011-01-15 @ 06:24:46
URL: http://ladygegga.blogg.se/
Postat av: Gunnargina

Hello, any body here???

2011-11-26 @ 19:52:57
URL: http://gunnargina.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0