Idag är ingen vanlig dag...



Det är 14 Januari och det är inte vilken dag som hellst. Fjortonde januari innebär Felix&Felicia-dagen - vi kan alltså dra slutsatsen att det är min namnsdag idag. Jag tycker att det är viktigt att fira så mycket som möjligt alltså är den här dagen speciell. Fast vädret är tyvärr ingen höjdare, exakt just nu har vi -24 grader utomhus här hemma och eftersom jag fortfarande inte riktigt förstått det är vinter så fryser jag sjukt mycket (trots att vi har väldigt varmt inomhus och trots att jag har en filt på mig...). För att ni ska förstå min situation lite bättre ska jag citera min bror; "Mammaaaa Felicia har inga byxor på sig!" - två lager strumpbyxor plus ett par leggings ovanpå bör väll räcka, eller?

Jaja, världens bästa mammy har lagat mat till mig så nu ska jag äta (har ni också märkt att jag ofta avslutar inläggen med något matrelaterat? haha). Ha världens bästa dag och fortsättning på helgen gullungar. Nos vemos!

Just det! Jag vill såklart också gratulera alla andra Felicia(or) och Felix(ar) idag på namnsdagen. Jag känner ingen annan Felicia men däremot två Felix så grattis till er. Lite extra till Fellebelle aka Peppe aka lil'schill aka Pepps aka Felix Schill :)


Kommentarer
Postat av: ulrica bylund

Men grattis hjärtat, jag som gratulerade dig för flera veckor sedan!! Skyller på Bolibompa. Eller ?! Du är ju världens vackraste. Kram på dig

2011-01-15 @ 06:23:12
URL: http://ladygegga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0