Tack för den här gången, kalla vinter!

Jag är verkligen less på denna vinter nu. Jag vill inte ha mer snö, slask och kyla - och framförallt inte dessa kläder. Även om jag gör tappra försök med mina kära leggings så måste jag (motvilligt) erkänna att det är en aning kallt. Jag har spanat in de stora modehusens vårvisningar och tänkt bort tretusen meter snö och min dunjacka (även om jag ÄLSKAR den!!!), här är två av mina favoriter från modeveckorna i New York (första bilden) och Milano (andra bilden) 

 

Hur härligt vore det inte att kunna gå omkring i sånna här luftiga vita söta klänningar. Jag gillar särskilt Dolce&Gabbana's (bild två) känsla i babydoll-klänningen (fast jag skulle skippat den konstiga fållen dvs. kanten längst ner på klänningen).

Nej vad säger ni - Lite bruna ben och solblekt hår på det här? (Kanske inte just solblekt hår i mitt fall då eftersom jag redan har så pass just hår men ni fattar vad jag menar va?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0