Årets första inlägg!

Jag har haft ett rejält uppehåll här i bloggen och det faktum att det snart är två veckor sedan jag klickade mig in på blogg.se är både lite skrämmande och enormt skönt. MY GOD vad jag njuter av att inte göra någonting, det är faktiskt förvånande hur bra det kan vara att bara ladda upp batterierna. Men jag måste erkänna att jag saknar er, saknat bloggningen - ja, jag har saknat att skriva av mig. Så, ska vi säga att 2011 blir lite av en bloggcomeback?

Min jul var perfekt och hur mysig som hellst, och även om julklapparna inte är det viktigaste så blev jag verkligen överöst av dem och jag förstår fortfarande inte hur (framförallt) min kära mammy lyckades gömma alla. Så ja, jag är fortfarande tillräckligt liten för att räknas som barn dvs. få överdrivet mycket julklappar :)

Sedan dess har jag hunnit vara sjuk, haft ett litet breakdown, ätit alldeles för mycket god mat (förutom julmat som inte riktigt är min favorit), firat morfar på 62-års dagen och så klart välkomnat det nya året. 2010 var ett toppen år och vet ni vad? 2011 kommer bli ännu bättre!


Baby! Världens sötaste kusin Maja på julafton.

Moster Ullis och Evelina <3


Förhoppningsvis dröjer det inte tusen timmar och dagar till nästa update, so stay tuned! Nu ska jag in i salongen för att få håret fixat, lagomt till trettondagsafton när alla andra redan fått håret fixat är det äntligen min tur! Hoppas ni mår bra gullungar, tack för att ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kommentarer
Postat av: L i n n e a s b l o g g

svar: Tack så mycket för tipset, ska kolla upp det! :)

2011-01-06 @ 16:11:07
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0