How to Nail Rock!

Hört talas om Minx-naglar? Det är det senaste inom naglar och nu har det kommit en produkt som tar Minxtrenden hem till dig.
NAIL ROCK är en helt ny produkt som jag fått äran att testa. ButikZ.se (Anybody i Kramfors) är den enda butiken i landet där man kan köpa dessa och jag tycker verkligen att ni ska prova. Bor ni inte i närheten kan ni lika gärna beställa från deras webbshop som ni når genom att klicka på länken ovan.


Mina naglar, före Nail Rock.




Efter Nail Rock

Att göra nail rock-naglar är inte särskilt svårt men det krävs en del tålamod och lite tid. Det tog cirka 45 minuter och jag tycker att det blev snyggt. Dock är det inte något jag skulle göra varje vecka utan Nail Rock är något man kan ha vid speciella tillfällen, när man vill vara lite extra fin alltså. De finns i massor av olika mönster och färger och en förpackning (som innehåller 20 st wraps) kostar 79 kronor. Eftersom jag gjorde detta idag har jag ingen aning om hur länge de håller men jag lovar absolut att uppdatera er om det. Köp köp köp för detta är verkligen det allra senaste och ni vill väll inte vara sena med sånt här häftigt?

Ni kan även kolla på min video så ser ni hur man gör och lite mer vad jag tycker :)



Så kom ihåg var ni såg detta först och besök Butikz.se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0