Vad jag kallar sweet life of NV10

Trots att jag redan gått en vecka i skolan så är det först imorgon som vårterminen börjar, rätt märkligt men logiskt när man tänker efter. Iallafall, med en ny termin kommer ett nytt schema och precis som jag meddelat tidigare så är mitt nya schema sjukt bra. Faktum är att det nästan är lite för bra, men bara nästan. Det är precis så bra som vi förtjänar, vi har väll inte högst medelvärde på betygen av ingen anledning? (även om jag tycker att det är förvånandsvärt lågt...) Det är hursomhellst detta schema jag kommer ha fram till mitten av juni och oj vad jag ska njuta.


Och det är precis sånt här jag kallar sweet life of NV10 :)

Jämför man vårat med alla andra ettor (tvåor och treor med för den delen) har vi förmodligen ett av det slappaste schemana av alla. Kan ni förstå att vissa går till 15.30 på fredagar?!

Jag kommer även att börja en ny kurs - Biologi A och en annan ny började vi redan i tisdags nämligen Matematik B. Förresten så tycker jag att ni blivit otroligt tysta på sista tiden - hur har ni det kära bloggläsare? :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud vilket härlig schema :) Mitt schema är värdelöst, slutar halv 4 varje dag;P

2011-01-16 @ 17:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0