Var tog alla 18 dagarna vägen?

Det är årets nionde dag och det är sånna här dagar man (läs: jag) undrar var 18 lediga dagar tagit vägen. Imorgon går jag tillbaka till alla rutiner (läs: ingen mer sovmorgon!!) och så klart tillbaka till NV10. Fast det sistnämnda har jag inga problem med. Idag är en sån där dag då jag har massor att göra, så mycket att göra - så lite tid. Därför tror jag att det är en bra idé att börja få något gjort (läs: lämna mitt älskade duntäcke) och första steget är att logga ut från blogg.se. Se till att njuta av sista lediga dagen på jullovet (om man inte heter Rosanna Challis och går på Kulturama=ledig till onsdag! :O ) så hörs vi senare finaste bloggläsare.
Oldies are goldies? Eftersom jag inte är på mitt allra fräschaste humör idag (inte ännu iaf) får ni en några månader gammal bild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0