Är det lördag idag eller?

Lördag. Jag har haft rätt fullt upp idag faktiskt. Förutom två vändor fram-och-tillbaka till Höllviken, ingen sovmorgon och den dagliga dosen av Solsidan har jag hunnit med att umgås med trevliga människor jag inte träffar allt för ofta. Catta hade lagat precis lika god mat som alltid och det var mysigt att träffa alla. Dagen (eller snarare kvällen) avslutade jag med Mandis och Spartacusreprisen på Sexan. Väldigt väldigt äckligt om jag får säga vad jag tycker (vilket jag faktiskt får), uppköttning med massor av blod har väll aldrig riktigt varit min grej om vi säger så...

 

Nu ska jag verkligen sova för om bara några timmar har jag och Schillan tänkt att vara bästa supportrarna till min kära bror som fått ett LuckyLoser till huvudtävlingen i Höllviken. Han kom förövrigt två i kvalet om det är någon som undrar. Han har riktigt tufft motstånd men med oss som hejaklack kan han nog vinna över vem som hellst, eller vad tror ni? ;) Sov sött bloggisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0