Kalasfina

Hej på er, och hoppas ni har en trevlig förmiddag!

Igår var jag på 60-årskalas och det var riktigt trevligt. God mat fick vi också! Jag har en väldigt stor släkt och min mammas kusiner går knappt att räkna utan att man nästannästan glömmer någon, och jag tycker att det är häftigt att det är så. Och dessutom verkar det vara rätt ballt att vid vuxen ålder kunna umgås med sina kusiner på det sättet. Jag undrar om jag kommer ha så fin kontakt med mina kusiner vi blir vuxna? Jag hoppas det!


Jag och min lillebror (som inte är så liten längre) redo för kalas!

                            


Min moster och min mamma, festfina dag ett och två. Snyggast i stan, eller hur?

Nu ska jag ta en dusch och sedan kommer tre fantastiskt trevliga vänner på middag. Det ska bli superkul för jag har saknat dem såå mycket! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0