Seche Vite - för kvinnor i farten

Jag älskar att måla min naglar. Verkligen ÄLSKAR. Och för mig är det viktigt att ha välmanikyrerade naglar och jag känner mig naken utan nagellack. Som ni vet tycker jag om att lägga lite extra pengar på vissa saker, kanske för att det är av ett speciellt märke eller för att det är lite extra bra kvalitét. När det gäller nagellack är jag inte särskilt kräsen på märket, det är färgen som intresserar mig. Förutom när det gäller under- och överlack. Det är viktigt att ha bra grejer. Därför brukar jag använda OPI men för några dagar sedan köpte min mamma ett nytt överlack som hon hört väldigt bra saker om. Jag var förståss en aning tveksam eftersom jag har så bra grejer innan. Jag tänkte att det nog inte kunde mäta sig med OPI's högklassiga överlack...

 

..meeen så fel jag hade! Seche Vite kan vara Det bästa överlacket som någonsin tillverkats, och jag måste bara tipsa er om den här. Det kostar ungefär 129 kronor (finns på Åhlens, Kicks etc.) och jag lovar att det är värt varenda öre! Det bästa med det här lacket (förutom att det torkar extremt snabbt) är att man ska måla direkt efter det färgade lacket. Alltså när det fortfarande är blött. Förstår ni hur mycket tid man sparar? Och dessutom minimeras risken för att få sånna fula märken i naglarna som man (läs: jag alltid) kan få om inte lacket torkat riktigt på djupet. Detta är helt enkelt perfekt för kvinnor (ja! jag utgår ifrån att det mest är tjejer som målar sina naglar) i farten :) Jag älskar det redan, trots att jag bara använt det tre gånger. Och det ska ni veta kära bloggläsare, att jag alltid är ytterst tveksam till nya saker innan de bevisat för mig att de är bra. Så om jag säger att något är bra, då är det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0