Supersnyggt provrörsställ

Om ni ser denna, vad är er första tanke då?

 

Min första tanke när jag såg den här grejen i en inredningsbutik för några dagar sedan var: Shit vilket coolt provrörsställ! (så klart) Asballt eller hur? Kan verkligen se framför mig hur vi skulle kunna göra om vårat kemilabb med sånna provrörsställ och andra matchande tillbehör. Och observera att det är mitt i natten, mitt på sommarlovet!

 

Jag har ju faktiskt seriösa planer på att ägna mitt projektarbete till att göra snygga labbrockar. Självklart ska de vara miljömedvetna också! Och med sånt där bromerande flamskyddsmedel fast ett som inte är så omiljöväntligt! Lite som H&M Conscious Collection ungefär. Jag tror iallafall att det skulle bli riktigtriktigt bra, tror inte ni det? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0