Världens bästa tågluffare

Min bästis Amanda kom precis hem från en tre veckor lång tågluff. Jag har ännu en gång insett hur modig hon är. Förutom att hon gjort en extremt häftig resa så har hon sovit en natt var på tågstationerna i Nice och Venedig. Faktum är att hon är den modigaste jag vet. Jag skulle aldrig (och jag menar verkligen aldrig) vågat på samma sätt som hon och Filip gjort. Dels för att jag får panik om det inte står i min makt att kunna ha full koll (vilket man inte kan ha när man tågluffar) och dels för att jag helt enkelt inte står ut med tanken på att det faktiskt finns en möjlighet att man kan tvingas spendera en natt bland råttor och uteliggare. Vaken eller inte.

 

All respekt till Mandis och Filip helt enkelt. Och himla skönt att ha de båda hemma igen. Det tycker både jag och alla andra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0