Solsidan i våra hjärtan

"Att ta någons städerska, det är som att ta någons kille", "Har du bara möjlighet att slå ett getöga i mitt anus?", "The plånkan is at home", "Satfläsk", "Schaaaas OVE SCHAAAAAAS" och så klart redan klassiska "Tjeeeenare mannen"


Om det är något som verkligen präglat den här sommaren så är det definitivt Solsidan. Sedan Felix kom hem har vi kollat exakt varje dag. Jag älskar Solsidan. Det gör vi allihopa. Och ja, vi kollar alla avsnitt - om och om igen... Känner ni er deppade över att det inte finns en säsong tre? Var inte det! Jag och Felix har redan kommit på världens bästa avsnitt och vi är igång med säsong tre. No worries people!

 

Här kommer några sekvenser som får mig (och alla oss andra) att bli så himla glada :D

 

 

 

 

 

Det finns förståss MASSOR av fler klipp som är helt underbara (faktum är ju att vi ÄLSKAR exakt allt!). Har du missat Solsidan helt? Då rekommenderar jag dig att klicka in på tv4.se/solsidan och botanisera bland alla klipp. Sen KÖP BOXARNA! Jag har säsong ett hemma och måste så fort jag ser tvåan köpa den med. Jag kommer ju få abstinens när jag åker härifrån ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0