En veckas konstateranden

Godkväll bästa läsare! Long time no bloggy, yesbox. Det är jag väl medveten om. Tyvärr. Sen förra veckan så kan jag konstatera några saker. Här är min lista!

  • Efter för många regniga dagar i rad har den brännan jag jobbat på lagt sig och kvar återstår rester av det och hälften flagnad gammal hud och hälften ny. Resultat? Det ser ut som om jag haft en misslyckad tripp till brun-utan-sol-öarna. Inte så snyggt. Usch!
  • Saknar Lomma och alla favoriterna. Saknar och saknar lite till. Saknar nästan lite för mycket. Saknar helt enkelt.
  • Har insett hur mycket jag älskar jackor. Jag skulle kunna köpa för många för mitt eget bästa, eller rättare sagt: jag är inte den typen som skulle överhandla något men, jackor i alla dess former liksom tilltalar mig. Hittade en (läs:fyra) i förrgår. Behövde ingen egentligen. Köpte en kortare trench från InWear. Mycket nöjd.
  • Människor som han Breivik tycker jag ska skickas till ett kallt och obekvämt ställe. Typ en grotta långtlångt bort någonstans, så klart utan mat och vatten. Så ska han sitta där tills han tynar bort. Plågas till döds. Men inga resurser ska läggas på honom. Ingen mat. Ingen elektricitet. Inga vakter. Ingenting. Han är inte värd att slösa varken pengar eller miljö på. End of discussion.
  • Jag har köpt en massa böcker som jag bara vill läsa nununu! :)
  • Jag tror på riktigt att AIK kommer vinna Allsvenskt GULD den här säsongen. Tro mig. Och kom ihåg var ni läste detta först! Jag menar, med 2 x Bangura kan det inte gå fel!!

 

För övrigt känner jag en stor brist på tid. Jag har inte varit hemma på 24 dagar och har inte kommit hem ännu. Har en masssssa saker att göra när jag kommer hem och snart ska jag resa iväg igen. Min faster med familj kommer till Sverige nästa tisdag och då ska jag självklart hälsa på min Småländska del av släkten. Ni kanske inte vet det, men faktum är att på ett sätt är 25 procent Smålänning.

 

Nu ska jag sova och just det! Ni har ju faktiskt ingen aning om vart i landet jag befinner mig, hur känns det? Lite busigt kanske. Men jaja. Sov gott bloggisar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0