Båstad och Lomma

Hola guapas, igår lämnade vi av Linus på hans tennisläger i Båstad. Jag och mammi njöt av solen och det vackra vädret på stranden i Båstad, och sedan hängde vi på centercourten. Ni kanske inte känner till det, men Båstad är tennisens huvudstad i Sverige och som ni kanske märkt har ju tennis blivit lite av min livsstil ibland (och detta förståss på grund av min kära lilla brors intresse). Det har funnits stunder då tennisen gått mig på nerverna och jag verkligen inte uppskattat den men nu har jag faktiskt blivit 17 år och har insett jag mår bättre av att åtminstone ge det en chans och försöka se något positivt istället för att bara tycka att det är supertrist och alldeles oförståbart. Iallafall tror jag att vi alla skulle må lite bättre av att försöka vara glada och gilla saker istället för att se svart.





Eftersom det var invigning så kom Zelmerlöw och sjöng...


men det var inte det enda han gjorde för helt plötsligt var han fit for fight... eller jaa, iallafall för en dubbelmatch mot Johanna Larsson och Sofia Arvidsson.







Idag har det däremot varit vad jag kallar "inget" väder så vi har shoppat idag. Jag hittade kanske världens finaste kavaj från Hunkydory men kände att PPA (Pris Per Användning) var liiite för högt, även om jag fortfarande inte kan sluta tänka på hur otroligt snygg den är. Ikväll har vi förresten hängt med våra favoritgrannar i Lomma, supertrevligt som ni säkert förstår. :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0