Tisdagens sunset

 

Precis som ni kunde läsa i mitt senaste inlägg (som också var ett sms-inlägg) så har jag både sett en europatrea, sverigeettor och en världsetta. Rätt ballt eller hur? Vad det handlar om är så klart inget annat än Sunset Tennis i Båstad. Yesbox, ni hörde rätt! :) Vi startade med extremt god pizza på Pepe's Bodega (en popeye utan champinjoner om ni skulle undra liksom) och avslutade på centercourt i solnedgången. Mysigt!

 

 

En europatrea...

 

 

...och en världsetta!

 

 

Sverigeettorna var tyvärr ingenting att hurra för (åtminstone inte den kvällen) då de båda två spelade rätt dåligt och förlorade dubbeln stort. När jag såg Sofia & Johanna spela längtade jag efter att få se mina vänner spela Swedish Open och göra det sådär riktigt riktigt bra. Men Wozniacki alltså! Vilken lirare!! Det finns ingen tvekan om att hon inte ska vara världens bästa tennisspelare. Jag tycker att både själva grejen att ha sett världsettan är cool och sen var det mycket underhållande att se henne spela. Och vet ni vad? C. Wozniacki har ju varit i Kramfors ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0