Mina sista lektioner

Haha jag vet inte riktigt varför bilden är sned...


Idag hade jag mina allra sista lektioner i gymnasiets första år. How big? Jag har bara en enda dag kvar på Ådalsskolan och det är själva avslutningen nästa torsdag. Och därför städade jag ur mitt lilla (storleken på våra skåp är under all kritik!) skåp, det kändes lite sorgligt men ändå bra. Jag är verkligen redo för sommaren nu. Ja, förutom just den lilla punkten att jag inte har några sommarkänslor. Vi har fortfarande inte sommarväder! Men iallafall så kan ni ta upp anteckningsboken nu och skriva upp detta: Om jag får byta skåp till hösten kommer det vara en stor sorg. Och jag är verkligen allvarlig nu. Mitt skåp är så bra det kan vara. Jag menar, det är både nära till naturreservatet och ett ytterskåp (vilket i praktiken innebär att jag inte behöver vänta på någon annan för att kunna öppna det...)

 

Nu ska jag snart åka iväg och kolla på alla fina studenter innan deras bal. Och vet ni en sak? NV10 är representerade även där. Min kära vän Cassandra ska nämligen gå. Vill ni förresten veta en till bra sak? Nu är jag ledig (utan läxor eller provplugg!!!) i FEM DAGAR :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0