Perfekt start på sommarlovet

UNDERBART!


Och värmen ser ut att hålla i sig. Jag älskar verkligen sommaren! Linus har haft skolavslutning och det var fint, men kändes väldigt märkligt att bara sitta och kolla på. Faktum är att det var första skolavslutningen i hela mitt liv som jag inte är med på själv. Iallafall var min lillebror så klart finast av alla och det var kul att träffa gamla lärare. Vissa av mina gamla lärare är faktiskt fortfarande mina favoritlärare :) Trots att de inte undervisar mig längre. Men vet ni vad bloggisar, nu ska vi äta avslutningslunch och efter ska jag återgå till mitt chillmode på terassen. Perfekt start på sommarlovet. Älskarrrrrr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0