Sommarnatt

Kvällsdopp i Norrland


Jag har varit på en mycket trevlig middag hos vänner och nu håller jag på att slå in paket. Imorgon (eller rättare sagt idag eftersom klockan passerat tolv) fyller min lillebror, alltså världensbästafinastesötasteroligaste bror år. Min bebo blir tretton och jag kan inte förstå att han blivit så stor. Vad han ska få är än så länge hemligt men det han har sett fram emot mest av allt med att fylla tretton är det faktum att man får skaffa facebook då. Haha, han har längtat i mer än två år! 

 

Okej, nu måste jag sova (för imorgon kommer heeela släkten!) men innan jag klickar på publicera måste jag bara nämna att denna underbara sommarvärme har hållt i sig. 30 grader i skuggan idag igen. Woop woop! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0