Två perfekta dagar på Sandslån

Igår fyllde jag sjutton år. Det var årets hittills finaste dag med 30 grader i skuggan i stort sett hela dagen. Och så brukar det faktiskt alltid vara på min födelsedag (alltså inte för att skryta eller så hihi...) - och här kommer lite rolig kuriosa så här på torsdagskvällen! Dagen jag föddes var en av de varmaste i Sverige på väldigt länge, och vi har ännu inte haft den typen av temperaturer.

 

Min födelsedag var förövrigt helt perfekt. Finfina pressys, god mat och gott fika (all credd till mig!) och som jag nämnde strålande fint väder. Ja, och trevligt sällskap så klart! Imorgon kan jag visa er foton :)

 

Eftersom vi haft sjukt fint väder här på Sandslån i två dagar (ja alltså - solen skiner alltid på Sandslån) har jag bara hängt på vår terass och jobbat på brännan. Härligt sommarjobb eller hur? Just nu håller jag på att packa,packa,packa (som ni vet att jag verkligen inte gillar...) för snart lämnar jag Norrland. Ni kan inte ana hur mycket jag längtar! :D


Kommentarer
Postat av: Rosanna

sv: taack så mycket!! :D:D <3<3<3

2011-07-01 @ 21:47:51
URL: http://rusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0