Nytt och fräsch, trots höstväder

 

 


För några dagar sedan var det ungefär världens finaste väder här uppe i Norr. Nu har vi tyvärr fått in kanske världens tråkigaste gråa väder och det gör mig verkligen deprimerad. Det är sommarlov och framförallt sommar och då ska det inte vara höstväder! Därför publicerar jag några foton från April då det var sommar fast påsklov i Skåne.

Förresten har jag ändrat min layout här i bloggen. Har tänkt på det jäääätte länge men inte riktigt haft tid. Och på tal om tid så var det verkligen på tiden (haha) att jag gjorde om här. Så nu är det nytt och fräscht. För även om den här ser väldigt clean och för vissa kanske lite tom så gillar jag att det inte är så mycket. Om ni förstår vad jag menar... Nu får inläggen tala för sig själva :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0