Ett skrällguld 2lax11



Helt underbart!

Kan ni förstå vilket fantastiskt flow mitt favoritlag har nu? 2-0 i matcher mot HV-sjuter snett är stort, gott folk, riktigt stort. Just nu är det lite av en konflikt i min familj eftersom min kära bror är HV-fan och jag som ni vet aikare, dock är han också gnagare egentligen men under alla dessa år har han övergett världensbästalag. Jag förstår inte hur han kan överge AIK Hockey! Men ska jag vara helt ärlig så måste jag verkligen säga det att om han nu ska hålla på ett annat lag så är HV71 mest okej (även om det på lååånga vägar inte är det!), det är ju småländsk kvalitet ni vet. Och sånt är vi Lövgrens uppfostrade med, det sitter liksom i ryggmärgen. Men vi är alltid trogna AIKare eftersom det, mina vänner, finns i blodet.

Jag tror på ett skrällguld i år. Och som Mutumba skulle sagt det, 2lax11 :) (kom ihåg var ni läste detta först..!)

(Kitzbühel är fortfarande helt amazing!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0