Har ni också haft driftstopp?

Hola guapas. Vi har haft driftstopp här på blogg.se hela dagen (åtminstone jag!) så jag har inte kunnat blogga, trots att jag faktiskt velat.

Idag slutade jag 10.20 efter hela två lektioner, det kan tyckas vara lite onödigt och vi funderade t.o.m på ta skolkledigt (ord taget direkt ur NV10s vokabulär förstår ni) men ingen gjorde det. Jag har spenderat dagen med att baka, plugga och planera. Det är ju nämligen sportlov nästa vecka (haha jaa, jag vet vi har sportlov typ sista av alla), tragiskt - men sant.

Det här kan vara ett av mina tråkigaste inlägg på länge, men vet ni vad bloggläsare? Det kan bara bli bättre :)

Till er som har sportlov säger jag bara - njuut! Och till er som ännu inte fått det - håll uut! Och slutligen till er som redan haft - stackars er! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0