Krig och fred

The war is over.

Supersnygga tjejer efter idrotten!

Idag fick jag finfint besök i skolan. Världensbästa Fia kom nämligen och även om jag inte hade världens längsta lunch så fick vi knapp timme tillsammans, och det kändes så bra! Fia känner ni med all säkerhet igen om ni följt den här bloggen, jag har gått i samma klass som henne sedan lekis men nu har hon flyttat till huvudstaden för att gå på Kulturama musikgymnasium. Sofhia Stridsman är tjejen med världens bästa (utan tvekan!) röst, ja hon är född till att bli stjärna helt enkelt. Hon trivs och jag är jätte stolt över henne, men jag saknar att träffas varje dag. Det blir liksom tomt utan att höra henne sjunga hela dagarna! :)

Frågan är nu om ni fattat kopplingen mellan bild och rubrik? Det är ingen hyllning till Tolstoj, nej - men vi hade krig på idrotten idag. Och givetvis körde vi på krigsmålning - dock var det bara jag, Marielle och Andreas som vågade. Man kan säga att vi förlorade rätt stort mot NV09 men jag tycker ändå att vi var bäst. (För det var vi!) Dessutom hade vi vår lilla hejarklack i form av Cassandra.  

Nu ska jag äta och sedan repetera inför morgondagens prov. Premiärprov i kursen Matematik B nämligen. Önska mig lycka till! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0