Prima plusplus (nummer ett tusen)

Fantastiskt väder, bra skidåkning, fin mat, trevligt sällskap, hotellstatus - prima. Vad mer kan man begära? Klockan är 23.02 och jag är hur trött som hellst efter Kitzbühel dag 1 1/2. Det är så här det ska vara, och jag njuter verkligen av tillvaron. Dessutom har mitt favoritlag - världens bästa lag - AIK krossat HV71 i första slutspelsomgången, hur bra? Jag hoppas verkligen att ni har det lika bra som jag har det, bästa bloggläsare - annars får ni köpa er en tyrolerhatt och komma in i stämningen.

För att sammanfatta det hela. Prima plusplus.

(Och just det! Det här är inlägg nummer 1000 i den här bloggen. Jag firade med anka till middag, hur firar ni?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0