Sökes:

Jag har insett att jag är i stort behov av en assistent. Någon som kan göra allt sånt jag inte har tid/vill/orkar/kan göra liksom. Så, här kommer mina krav...

Du måste vara bra på det du gör (kvalitet går alltid före kvantitet)
Du måste vara trevlig
Du måste kunna göra allt möjligt
Du måste tänka steget före, alltid.

Vidare krävs också att du är någorlunda intelligent, stark och uppfinningsrik. Dessutom måste du som min assistent ta kritik eftersom jag kan vara väldigt kritisk och dömmande.

Någon frivillig? Kontakta mig på min bloggmail ([email protected]), facebook, eller via telefon för er lyckliga som har mitt mobilnummer. Eller här i bloggen helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Catta

Jag ställer förstås upp om jag har kvalifikationer så det räcker ?!

Kram på dig

2011-03-04 @ 21:53:50
Postat av: -

jag hoppas detta är ett skämt

2011-03-14 @ 11:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0