@ vildmarken!

Här är några foton från vår vinterexkursion tidigare i veckan :) Några är mina egna, andra är Michelles och/eller Marielles, hoppas det är ok att jag lånar dem!


Hahaha Michelle! :)


Tobias aka Veden hugger ved!

Mitt allra bästa fynd från vedboden - båten!

Och här är jag! Kan ni verkligen tänka er mig in action i den här sitationen? Haha, jag har också svårt att ta in vad jag ser. Dock förmodligen första och sista gången ni ser mig i sitationer som denna!

Yesbox så ska det se ut - duktiga pojkar!

Veden! (Tobias smeknamn som Daniel gav honom de allra första dagarna i NV10 och det kan vara ett av tidernas bästa namn eftersom det passar honom såå bra. Han ÄR veden, for sure!)





Det känns hur märkligt som hellst att vi faktiskt sov här, eller ja..själva sovandet är en definitionsfråga men iaf så där såg det ut.

Klassens mästerkock? Galet ambitiöst att laga risotto from scratch mitt ute i vildmarken!


Det här var mitt livs första tältning och jag har chockat andra men framför allt mig själv i saker jag aldrig trodde att jag skulle göra. Det var en utmaning (minst sagt!) även om det låter lite löjligt, men för mig var det en stor grej. Det var även stundtals förvånandsvärt mysigt, jag sov en timma så komforten kan jag inte säga något positivt om. Chansen att jag skulle föreslå en ny tältning är minimal men nu vet jag att jag överlever, och vet ni vad? Det är kanske inte ett särskilt stort steg för mänskligheten men som ni kanske förstår för mig. Och som sagt, jag är glad att det var med NV10 jag gjorde det här - tack gullisar!

Kommentarer
Postat av: ulrica bylund

Jag är helt imponerad att du gjort detta!!

2011-03-31 @ 22:21:55
URL: http://ladygegga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0