Bombdrama i pulvercity


MY GOD vilket scoop. Den andra misstänkta bomben på vaddå? Ett år? Jag hoppas att ni kan ursäkta mig men lite komiskt är det ju. Visst, jag är helt överens med att vi ska ha full respekt för eventuella bombattentat och eftersom mitt valspråk skulle vara något i stil med; Säkerheten framför allt så tycker jag verkligen att man ska vara försiktig. Men det känns fortfarande oerhört tragiskt att det händer så lite att när det väl händer något så blir det värsta grejen. Fast förresten! Kramfors kallas inte pulvercity för intet.


Frågan är om man ska bli mest chockad över den stora uppståendelsen som blev (vilket ni kan se på bilden) eller om man ska vara mest chockad över att jag vågade mig så nära dramat. Gott folk, inte ens jag har svar på det! ;)


Kommentarer
Postat av: Sven

Pulvercity kommer inte från knarket om du tror det. Benämningen kommer från den tid då det fanns många sågverk i Kramfors med omnejd. Benämningen kom till pga av allt damm som yrde runt och lade sig överallt i sågverkens närhet.

2011-03-27 @ 14:15:52
Postat av: ulrica bylund

Jag föredrar att du sätter säkerhet framför allt och tycker att det där var i närmsta laget. O så läskigt!

2011-03-31 @ 22:18:22
URL: http://ladygegga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0