I äkta naturvetarstil


 Ni kan ju inte ha missat att studenten närmar sig med stormsteg. Treorna på min skola har satt upp olika nedräkningslappar som påminner oss alla om hur få dagar det är kvar till både studenten och skolavslutningen. Det ni ser på bilden är NV08's version av nedräkning (dock har de fixat nya med färgade lappar nu) och jag gillar den verkligen! Istället för en vanlig med siffror har de i sann naturvetarstil gjort talföljder, koncentrationer och en mängd andra tal. Och jag antar att det är när man ser sådant här och blir glad, som jag inser att jag är en sann naturvetare ändå - trots att samhällslektionerna är de mest intressanta! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0