Den andra maj

Den här dagen har bjudit på både positiva saker men även alldeles för sorgliga. Om vi börjar med det negativa så är det precis vad ni kan se i inlägget här under, det är andra maj och det SNÖADE!!! Jag försökte ringa till varmare breddgrader(dvs Skåne) för att få lite stöd och eftersom Amanda glömt sin mobiltelefon hemma var det hennes mamma Catta som fick stötta mig, och tack för det! Även om det kändes lite jobbigt att höra att de var strålande solsken i Lomma. 

Dagens positiva är iaf att skoldagen var ännu lite slappare än jag förväntat mig. Jag menar - prata, läsa lite och se film är ju helt okej för en måndag. 

Tyvärr kan jag fortfarande inte ladda upp foton (men jag ska maila mina blogg.se-tekniker right now) så ni kan fortfarande inte få se mina foton eller från dagen. Nu ska jag tyvärrtyvärrtyvärr plugga biologi eller åtminstone försöka - populationsekologi är nämligen inte riktigt vad jag känner väcker mitt intresse så det blir en riktig kraftansträngning att försöka. 

Puss!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0