En ringfingerblomma?




Ringfingerblomma? Eller kanske en Fingerringsblomma?

Jag har hursomhellst köpt kanske en av världens finaste ringar. Den är stor och glittrig, och liksom tillför lite extra glam som jag gillarrr! Ringen gick loss på drygt tvåhundra och jag hittade den i en rätt otippad butik (som annars säljer bal-och brudklänningar, fick nämligen tips om att de skulle ha snygga smycken - vilket de har!). Kvinnan som sålde den frågade om jag ska på bal eller liknande med en sån ring, men det ska jag ju inte och jag tycker faktiskt att den passar lika bra till vardags som till finare tillfällen.




Kommentarer
Postat av: Ulrica Bylund

men så fin! Håller med passar både vardag som fest!

2011-05-07 @ 23:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0