Första och sista gången

Niklas! Det här är stort, din äldsta och enda brorsdotter, har en bild på en lastbil i bloggen!

 

Kära bloggläsare, tro inte att jag gått och blivit tokig nu (för det har jag förhoppningsvis inte!). Men idag såg jag för första gången en rosa lastbil och även om jag aldrig någonsin lagt märke till lastbilar så antar jag att det är rätt sällsynt. Och därför var jag bara tvungen att fota den, och jag kan lova att mina kompisar undrade vad som hänt mig, haha, och jag förstår varför de undrade. Men jag lovar er alla, att det här definitivt är den första och sista gången som jag uppmärksammar en lastbil för det kan vara något av det mest ointressant jag vet. Och förhoppningsvis kommer detta glädja min farbror Niklas eftersom han älskar lastbilar mer än någon annan jag vet, och om vi säger så här...detta lastbilsintresse är inget vi delar. ;)


Kommentarer
Postat av: Niklas

HaHa du fellan!!! dom ser jag varje dag här i träsket!!Åkeriet heter Pedersen och dom har 20 st bilar som ser mer eller mindre likadana ut...så det så! Ha det gött och du kanske inte blir enda brorsdotter....

2011-05-27 @ 17:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0