Godmorgon världen

 

Trötttttt tjej!

Godmorgon världens bästa bloggläsare! Det är solsken på Sandslån idag, fast vet ni en sak? Solen skiner alltid på Sandslån :) Förhoppningsvis blir det så här fint väder hela dagen. Nu ska jag till skolan och skriva kursprov i Ma1202 (om ni inte har märkt det så har jag en liten grej med att skriva kurskoder istället för vad de heter haha), så önska mig lycka till. Det blir veckans andra viktiga matteprov så vi skulle kunna kalla den här veckan för matteveckan. Imorgon har jag nämligen matteprov nummer tre i ordningen.

 

Vi hörs i eftermiddag bloggisar, idag - torsdag är min längsta dag vilket känns sisådär men om man tänker på hur många dagar det är kvar i skolan så är det helt okej ändå. Puss!


Kommentarer
Postat av: ~ Elinemma

hej, när har du sommarlov ? :-D

ha en bra dag ! :-)

2011-05-26 @ 08:37:45
URL: http://bananene.blogg.se/
Postat av: Maja

söt bild=)

2011-05-26 @ 08:51:52
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0