Pluggupdate

Jag pluggar biologi och tuggar tuggummi. Tuggar lite till och pluggar lite till. Jag vill inte men jag måste och jag önskar verkligen att jag vore bättre på det här med att plugga. Faktum är att jag är rätt dålig på det egentligen. Åtminstone nu när det är biologi och det är så otroligt tråkigt. Ge mig lite intressant genetik&genteknik att bita i!

Planen är att ge biologiboken och mina anteckningar en chans till och sedan lämnar jag hela populationsekologiprovet till vad som har fastnat. Förhoppningsvis tillräckligt för att spika provet, eller hur? Och annars hänvisar jag till vad rektor Schill lärt mig, det är nämligen väldigt klokt och logiskt - det viktiga är inte fakta utan kunskap. Att kunna rabbla alla växter i en eutrof sjö är inte vad jag kallar kunskap, utan just det - ren fakta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0