Uppköttat och klart!

Okej, känsliga läsare varnas (inklusive mig själv!), här kommer mitt antaligen vidrigaste inlägg någonsin!

 

Vi disekerade ryggradslösa djur och vet ni vad mina vänner? Jag dog lite! Jag är nämligen inte den uppköttande typen om ni förstår, grejen är den att jag inte ens kan skära i kycklingfiléer utan att må illa. So, here we go! Ungefär så här såg det ut idag!

Alltså vet ni det här är nästan alldeles för viiidrigt för att ens få visas upp i min fina lilla blogg, eller hur? Men vet ni vad jag känner - ni måste få se det verkliga livet i NV också eller hur? Fram och baksidor.

Jag menar, ni kan ju inte bara få se att jag slutar tidigt och pratar mig igenom hela ettan. Allt är uppköttat och klart helt enkelt. Hur äckligt det nu är. (Dock måste jag tillägga att jag aldrig själv skar i musslan eller kräftan, mina bästa flickorrr var så duktiga och modiga och gjorde det. Bravo!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0