Sparevolution, någon?

Jag är trött. Helt utarbetad och så där extremtsupertrött som jag blir ibland. Känner bristen på egentid och sömn. Framförallt sömn. De kommande sista veckorna innan lovet kommer antagligen bli sjukt jobbiga, masssssor att göra! Får lite flashbacks till förra året den här tiden i slutet av nian, ångest folket..ångest.

Därför har jag kommit på den brillianta idéen om att vi borde ha obligatoriska spatimmar i schemat i skolan. Varför är det inte så? Håller dessutom på att övertala min kära klass om att vi borde ta några dagar ledigt och bara dra iväg på ett spa. Det vore verkligen härligt och jag tror att det är precis vad jag behöver. Okej, helt seriöst nu - alla skulle uppskatta skolan såå mycket mer om det ingick spabehandlingar. Skulle inte ni det? Man vill ju ha valuta för skattepengarna liksom... Jag vill göra revolution och införa åtminstone 30 avslappnade minuter varje dag i skolan. För alla. Inklusive städpersonal och mattanter. Okej, nu kör vi sparevolution!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0