Blogglistornas comeback

För länge sedan, när jag var en mycket yngre bloggerska (ni kanske inte känner till det men jag har bloggat i över fyra år!) så gjorde jag många sånna här listor. Just nu tycker jag att det känns väldigt gammalt, förut var det nämligen väldigt populärt i bloggvärlden. Men efter en titt i min gamla blogg så fick jag värsta flashbackkänslan och känner att det är dags för en comeback. Så nu kör vi! Blogglistornas comeback!

BRUKAR DU:


Titta på dig själv i spegeln: Ja, så klart.
Gnälla: Haha, jag vill inte. Men ibland gör jag det. 
Skrika: Nej, jag är inte den skrikiga typen.
Sova: Varje natt! Men tyvärr lite för lite :/
Ha ångest: Inte sådan superseriös ångest utan mer ångeeest över hur jobbigt vissa saker är ibland
Skada dig själv med flit: Nej. 

Ta mediciner du inte borde ta: Nej. Absolut inte.

Vilja dö: Min största rädsla är typ att dö, så nej.
Drömma mardrömmar: Jaa haha. 
Försöka vara annorlunda: Vaddå försöka? Jag är unik förstår ni, så jag antar att jag är lite annorlunda på mitt eget sätt ibland.
Klä dig i svart: Haha, jaa, det är ytterst få dagar jag inte bär något svart. Fast nu börjar det ju bli sommar... :)
Hata folk: Haha
Lita på folk: Ja.

VEM:
Saknar du: Amanda!
Kramade du sist: Mammi
Skrek du på sist: Haha, jag vet inte?
Vill du vara som: Mig själv så klart!
Vem skickade det sjunde sms:et till dig? Marielle! :D
Ringde dig senast: Ingen aning, det var dolt så jag svarade inte

HAR DU:

För många vänner: Nej?
Förföljelsemani: Haha, nej.
Tvångstankar: Haha jaa, vissa saker.
Någon annan psykisk sjukdom: Nej.
Någon fysisk sjukdom: No
Någon skada: Nej.
Färgat håret: Nej.
Brutit några ben: Nej, aldrig.
Några piercings: Nej, bara öronen.
Egen dator: Ja.
Bra självförtroende: Ja, självklart
Lämnat landet: Ja.
Gjort något olagligt: Ja. Haha, eller borde jag erkänna det?

HUR:

Går du: Haha fråga Marielle! ;)
Svarar du i telefonen: Beror på vem som ringer men oftast "Hej det är Felicia"
Fördriver du tiden: Fotar, bloggar eller chillar
Mycket pengar har du: Jag pratar inte om pengar
Tjänar du pengar: Jag pratar fortfarande inte om pengar!
Ofta diskar du: För hand? Typ aldrig
Ofta städar du: Jag anser att man ska göra det man är bra på, och om vi säger så här...städa är inte min grej
Många stör du dig på: Hahhaha, myygod inte så många. Men de är nog så jobbiga!

TROR DU:

Att du kommer bli något: Vaddå? Jag är redan något!
På rymdvarelser: Nej. Eller det beror på hur man definierar rymdvarelse 
Att folk tycker om dig: Så klart
På ett liv efter detta: Är man död så är man, så nej.
Att fiskar kan tänka: Ja, det gör jag.
Att du kommer leva länge: Jag hoppas!


ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV

1. Är du singel?: Ja
2. Är du lycklig?: Ja
3. Är du uttråkad?: Just nu haha ja...
4. Är du ledsen?: Nej! :)
5. Är du italienare?: Nej. Men jag älskar italiensk mat! ;)
6. Är du cool?: Absolut, coolast i världen
7. Är du från Irland?: Neeej
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Har aldrig varit det.


TVÅ ALTERNATIV

1. Bilddagboken eller lunar?: Inget tack
2. Hår eller ögon?: Ögon.
3. Godis eller chips?: Jag är inte så jätte stort fan av något faktiskt
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Några få bästa vänner, så klart.
5. Coca-Cola eller Pepsi?: Coca Cola.
6. Utekväll eller hemmakväll? Både och.
7. Pengar eller lycka?: Lycka. Men vem säger att det ena utesluter det andra?
8. Dag eller natt?: Beror på.
9. Msn eller mobil?: Mobil.


TIO "HAR DU NÅNSIN..."

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Haha, nej, har aldrig försökt heller.
2. Brutit nåt? Nej, aldrig.
3. Gjort nåt du ångrar?: Nej, jag ångar ingenting
4. Hoppat Bungee Jump?: Det skulle jag aldrig våga!
5. Ljugit för någon du tycker om?: Ja.
6. Ätit en hel tårta?: Nej, jag tycker inte om tårta så mycket.
7. Gjort bort dig offentligt?: Jaa, haha!
8. Viljat bli av med någon kompis? Då är det ingen riktig kompis
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Nä
10. Velat försvinna?: Njaa. Eller snarare att någon annan ska försvinna



SENASTE

1. Telefonsamtalet du gjorde: Försökte ringa Linus men han svarade inte
2. Telefonsamtalet du fick: Dolt nummer
3. Personen du var med: Spanska steg 3
4. Roligaste grejen som hänt: Att solen skiner :D
5. Personen du smsade: Marieeeelle!
6. Personen du tänkte på: Mormor haha
7. Du skrev till på myspace: -
8. Du kommenterade: På vad? Blogg eller?
9. Du tillbringade en dag med: Mina klassisar
10. Du kramade: Lois i think
11. Sängen du låg i: Min egen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0