@ Östersund

Bloggisar! Jorden har ännu inte gått under så vi får leva ytterligare några dagar (månader, år?), hur bra?

Jag befinner mig i Östersund där min bror har uttagning för Kalle Anka-cup i Båstad i sommar. Det har varit fint väder hela dagen och då är det rätt så tacksamt att grussäsongen kommit igång. För er som inte brukar hänga på tennismatcher lika frekvent som jag gör kan jag meddela att det är väldigt många gånger mer nice att njuta i solen än att spendera timmar i en instängd tennishall.

Eftersom Linus skulle haft match redan i fredags åkte vi upp då och jag hade tagit ledigt från skolan. Dock funkar det så i tennisvärlden att man ibland får WO vilket hände igår. Fast vi gjorde det bästa av situationen och hade en mysdag i Östersund C. Jag fick med mig några kassar hem så jag är nöjd med. Imorgon kör vi kvart och förhoppningsvis semi, förståss även final. Har ingen aning om när jag kommer hem men vi hörs då.


Igår lunchade jag på Arctura restaurang & skybar. Riktigt god mat och finfin utsikt från Östersunds högsta byggnad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0