Tiden går fort när man har roligt?

Egentligen är jag inte ett särskilt stort fan av att tydligt lägga upp planer för framtiden. Även om jag är en planeringsmänniska! Fast bara när det gäller några dagar frammåt, att planera månader och år tycker jag är aningens läskigt av den anledningen att man aldrig vet vad som händer. Okej, nu ska vi inte bli allt för djupa här utan nu tänkte jag dela med mig av något ytterst glädjande. Om bara några dagar kan jag bocka av mitt första år av gymnasiet, en tredjedel avklarat! Och ungefär så här kommer mina sista skoldagar se ut.

Vecka 21

Torsdag, Fredag - Slutprov MaB

Vecka 22

Måndag - Läxförhör "Arbetsmarknad", annars vanlig skoldag (förmodligen bara två lektioner!), 

Tisdag - Kriminaldag

Onsdag - Biologiprov

Torsdag, Fredag - Ledig

Vecka 23

Måndag - Ledig

Tisdag, Onsdag - Tältning med klassen (mitt livs andra tältning och detta ska ske inom loppet av ett halvår?!!MYGOD!)

Torsdag - Avslutning

 

Jag vet inte hur det här ser ut för er men för mig ser det enormt bra ut. Och om jag räknat rätt enbart 4 vanliga skoldagar kvar. Det är helt fantastiskt skönt, men rätt galet ändå att det redan gått ett år! Det måste helt enkelt bero på att tiden går fort när man har roligt, för vet ni vad? Jag har lärt känna underbara människor det här året och ni förgyller exakt varje minut i mitt naturvetarliv 1.0, jag hoppas ni vet vilka ni är!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0