Grattis Lomma

Grattis Lomma! Sveriges bästa kommun, och jag kan inte annat än att hålla med. Vackert och enormt trevliga människor. För er som missat det så händer det att jag hänger en del i Lomma (tyvärr alldeles för sällan!), eftersom världens härligaste Schillar bor där. Mina favoriter förstår ni. Jag tycker att ni alla borde styra er söderut för Skåne är så bra. Överbra, primaplusplus ja gytt helt enkelt (som min käraste Amanda Schill skulle sagt det!)

Mitt foto. Lommas bibliotek.

 

Att min kommun kom på en topp fem placering, räknat bakifrån, ska vi inte tala om. Så sorgligt men tyvärr också sant. För om vi ska bortse lite från mina känslor för Stockholm så är Skåne mycketmycket bra. I allmänhet är skåningar riktigt sköna liksom. Speciellt mina favoriter förstår ni :) Fem av fem på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0