Nya shorts

Igår kom min mamma hem med världens finaste shorts. Ett par svarta skinnshorts med hög midja med två dragkedjor längst fram. Idag matchade jag med transparant linne och kavaj över. Möjligtvis att linnet är aningens för genomskinligt (dock ser det värre ut på bilden på grund av blixten haha) men jag har en kavaj över så jag kände ändå att det var okej. Och eftersom det fortfarande är höstväder (trots att det är sista maj imorgon!!) hade jag strumpbyxor under, förstår ni hur kallt det är ibland?

 

Förövrigt hade jag mitt livs sista Samhällskunskap A lektion idag, stor sorg! Min hittils favoritkurs med bästa Catrine :) Tyvärr kommer jag inte kunna läsa SamB, men som tur är kommer jag fortsätta med Svenska A,B och C där jag förhoppningsvis får ha henne. Eftersom spanskan var inställd idag med så hade jag bara två lektioner. Imorgon ska jag leka kriminalare med resten av naturfolket, vi ska utreda mordfall - hur kul låter inte det? :)


Kommentarer
Postat av: rosanna

SNYGGA KLÄDER!! :D<3



är också fett sugen på skinnshorts :)

2011-05-31 @ 21:09:01
URL: http://rusanna.blogg.se/
Postat av: määända

SJUUUUUUUUUUUUKT FINA JA VILL OCKSÅ HA SKINNSHORTS!!!!!!! :D

2011-06-01 @ 16:24:44
URL: http://amandaschill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0