En trött men nöjd uppdatering från helgens tennis

Efter en lyckad tennishelg på hemmaplan har jag placerat mig i soffan och planerar att alldeles snart sova för jag är så sjukt trött. Det kan låta märkligt men det är jobbigare än vad man kan tro att kolla på tennis. Idag har det varit väldigt fint väder så det har varit riktigt nice att sitta utomhus, grussäsongen har ju nämligen kommit igång nu och jag har som ni förstår fotat en massa. Ett flertal gånger har jag fått frågan om jag fotar för någon tidning eller om jag åtminstone är fotograf, haha. Jag vet också att ni inte är särskilt intresserad av en massa foton på en massa tennisfolk som jag men inte ni har någon koll på. Här kommer iaf några! :)

Som sagt blev det en riktigt lyckad helg och min bebo, min lillebror vann finalen i en superspännande tresettare så han slutade som vinnare! Sweet! :D


Världens bästa lillebror Linus!


De här killarna bjöd på de roligaste tröjorna jag sett på någon tennisturnering någonsin. :)


Vinnare!


Tydligen kan man vinna trots att man spelar med två högerfötter ;)


Lovisa! Jag känner att vi hade bra representation från vår klass NV10, ett dubbelguld och ett silver!




VAMOSVAMOS!

Nu ska jag sistaminutenplugga inför morgondagens spanskanationella, önska mig lycka till! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0