Veckans längsta dag blev spontankort

Woopwoop. Veckans längsta dag blev nästan rekordkort. Efter 75 minuter matte b och 30 simmade 25-meterslängder satt jag 11.10 på bussen hem. Förstår ni hur imponerande mitt och Marielles rushande var? Sjukt nice dag som än en gång bevisade hur bra jag är på att få som jag vill.

Eftersom den här dagen blev en dag med massor av bonustimmar jag inte räknat med tog jag tillfället i akt att bara chilla och inte göra någonting. Efter spontanmys hos mormor har jag bara tagit en stor dos av egentid vilket var enormt behövligt.

Tyvärr har jag fått tillbaka mitt problem med att ladda upp foton här på blogg.se så jag ska försöka lösa det och sedan bjuda på lite roligare inlägg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0