2011-11-11 och lärarrummets största snackis

Okej, 2011-11-11 börja ticka mot sitt slut och prick 11:11 kände jag verkligen hur otroligt tragiskt det kommer vara när jag blickar tillbaka på det ögonblicket. "Ja Felicia, vad gjorde du på den historiska dagen 11/11-11 11:11?" "Få se nu... ja just det då satt jag i matsalen och åt potatisbullar". Väldigt ovärt. Eller hur? Satsar på något lite mer storslaget 2012-12-12 klockan 12:12!

Har som ni vet haft en bloggpaus, och först vill jag bara tacka er för att ni är så söta som går in här trots att jag inte uppdaterat på X antal dagar. Blir glad bara jag tänker på det! Min ambition är iallafall att blogga som vanligt från och med nu :)
Innan jag slocknar helt (fredagkväll = trött bellson) ska jag bara dela med mig av något ni missat under min frånvarotid. Jag har gått från att vara den där tjejen i NV10 som alltid lämnar in saker i tid, är väluppfostrad och ambitiöst duktig till att bli årets snackis i Ådalsskolans lärarrum. Tänker inte gå in så mycket på det (inte för att jag inte vill dela med mig utan mest för att det är en annan historia) men några slutsatser kan vi ju dra:
1) Jag älskar att utnyttja mina ord och få reaktioner och 2) Jag är väldigt bra på att få som jag vill (men det visste vi väll redan?). Men ni behöver absolut inte oroa er för någonting nu (farmor, moster, Catta osv.), det är ju inte direkt som om jag gått och blivit en gangster ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0