Finfin provuppladdning

Magda var söt igår innan provet och delade ut kanske världensbästa provuppladdning. Själva provet gick dock sisodär, men vad ska man göra? Mardrömsveckan börjar gå mot sitt slut och nu har jag bara ett seminarium i Internationella Relationer på måndag. Resten av veckan kommer enbart bli rolig (hoppas jag iallafall!). Känner mig lite seg med allt skolarbete, hårt att hålla uppe mvg-prestationer samtidigt som man är en sån hårt arbetande person som jag är. Fast vet ni? Fick tillbaka en uppgift på filosofin igår och jag hade filosoferat tillräckligt bra för att kamma hem tre fina bokstäver (gamla betygssystemet ni vet). Dessutom är jag riktigt nöjd med mitt "det är inte farligt att gå på fotboll"-tal som jag höll i torsdags.
Har tyvärr även plugghelg men somsagt, snart blir det andra bullar (tänkte baka lussebullar imorgon haha). Har även CSM på ingång... Ikväll ska jag på middag. Nos vemos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0