Nästan död

Känner mig död. Eller okej då, inte död, men nästan - förstår ni?

Idag har jag gått från möte till möte (som den hard working woman jag är), faktum är att jag alldeles nyss kom hem. Körde lite bil påvägen hem också för imorgon klockan 09.00 har jag mitt livs första körlektion (vilket känns sjukt läskigt!!!!), önska mig lycka till! Tips, någon?
Nu ska jag läsa lite på mitt talmanus inför mitt tal imorgon sedan verkligen måste jag sova för jag ligger (som min mamma brukar säga) minus på sömnkontot. Död med andra ord. Har förresten en väldigt bra känsla inför talet imorgon, svenska i mitt hjärta. No doubt. Matteprov på fredag känns dock inte lika pepp. Stressvecka på naturnatur. Tyvärr!

Kommentarer
Postat av: Ulrica Bylund

Du kommer klara det där bra. Min ford säge att du redan kör bra!!!

2011-11-28 @ 23:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0