Nytt värvningsrekord på Ådalsmässan?

NV10's monter @ Ådalsmässan

Det var Ådalsmässan idag och efter förra årets succé fick min klass äran att styra upp det även i år. Personligen tog jag det här på fullaste allvar och försökte verkligen med allt. Lockade potentiella naturvetare till vår monter med argument om att vår utbildning är den bredaste och att de verkligen borde fundera på att välja natur (för vem vill vara ett barn utan framtid, dvs. gå på BF). I slutet försökte jag även dra folk genom att erbjuda dem att utmana Mästar-Celik i tennis på Wii Sports (klockrent att vi har ett Wii eller hur?). Tror dock att det mest var folk från TG som hängde vid tennisspelet (förvånade? haha).
Har extremt mycket den här veckan så nu ska jag plugga effektivt innan jag åker tillbaka till skolan igen (Välkommen på Öppet Hus-kväll @ Ådalsskolan). Adiós my friends, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0