¡Quiero!

Ahh, vår kolsyrepatron är slut (jag vet inte hur man byter) så jag känner mig heelt instabil. Skulle kunna göra vad som hellst! Verkligen okontrollbar och slav under den heliga koldioxidtuben. Jobbiga tider förstår ni!
.
Hade spanskaprov idag (vilket ni kanske förstår av rubriken) och det låter kanske märkligt att säga men det gick lika bra som vanligt haha, min spanskalärare gör alltid så enkla prov och jag känner mig aldrig det minsta osäker eftersom hon vet exakt allt jag kan (det är ju hon som har lärt mig det mesta) blir det alltid så bra. Ingen stress och ingen press. Så rullar vi förstår ni!
Nu ska jag fixa några grejer inför imorgon (har jag nämnt hur bra jag och Magda är på att styra upp saker?), den eviga frågan är vad naturnatur skulle gjort utan oss egentligen. Eftersom allt är superhemligt kan jag inte avslöja så mycket mer än att det kommer bli såå bra :D
Förresten vill jag bara förtydliga att jag inte alls är särskilt för flaskvattengrejen (minuspoäng i naturvetarvärlden!), men det symboliserar hur gärna jag vill ha kolsyrat vatten och det är jag helt klart för. Vill ni ha pro-argument? Gott gott gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0