Byxor är för tråkmånsar

Under den senaste tiden har jag lämnat byxorna hemma för dagliga dates med kjolar och shorts. Jag har liksom tappat gnistan för jeans och byxor, det känns inte så kul. Dessutom har min blogg blivit alldeles för naturpräglat. Så här kommer några samlade alternativ till byxor.

Gaalet fina paljettshorts från Vila (vad är det jag har sagt om Dansk design?)


Klassiskt snygg från Sisters Point.


Kort i skinn från H&M


Också mina egna snyggisar, om det inte skulle bli så tjatigt skulle jag änvända dem typ varje dag!


Och sen bloggisar, byxor är inte alls för tråkmånsar. Jag använder också det ibland, men lite mer sällan än förr. Mitt mission är bara att hitta den perfekta kjolen, jag vet redan ungefär hur den ska se ut (eftersom jag har en i vitt redan) men jag vill ha den i svart eller marinblått. Eller rosa! ;)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0